Se flere på HITME.NO

Filmklipp från eldshowen!

2009-10-0712:05:45
Skrivet av Sandra Edlund

Som tur var, fanns denna tjej Anna på Karins och Henriks bröllop och filmade lite när jag körde elden.

Går ni in på hennes blogg så ser ni hur fint hon har skrivit om mig också. Det är så himla skönt med tjejer som kan ge cred till andra tjejer. Det är något vi tjejer har svårt för tror jag.

Men Anna verkar vara en himla ödmjuk tjej, tack så mkt Anna för de fina orden! :)



Finns ett till filmklipp på hennes blogg också där jag började med små stavar. Jag har lite av varje att kunna variera med nu.

Först använde jag de små stavarna, som jag har 2 st av. Började med en av de och då vinkade jag upp Henrik som fick delta i utmaningen på att bli bränd på armen.



De stavarna är perfekta för inomhusbruk också då de inte brinner så mkt i jämförelse med den stora staven jag har. Den brinner så pass att det inte går att hålla staven stilla alldeles för länge för då brinner handen upp ;)

Sist men inte minst så avslutade jag med dessa kedje poi som jag köpte i Thailand när vi var där sist. Bestämde mig för att lära mig de och det har gett mig många blåmärken! Hahahaa... Men nu har jag koll på läget och kan hantera de :) Men det finns mycket tricks och grejer man kan lära sig. Man utvecklas hela tiden!

Så här ser det ut när man kör med poi:



Där har man mkt inspiration och ta lärdom av! Det är kul! :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback