Se flere på HITME.NO

"Eget företag" mässa i Älvsjö!

2009-10-1321:09:58
Skrivet av Sandra Edlund

Idag gjorde jag något jag väldigt sällan gör... något jag absolut inte gör självmant eller frivilligt! ;)

Jag gick nämligen upp med tuppen klockan 06.00 då min iphone så fint visslade för mig. Gick otroligt bra att gå upp ur sängen så pass tidigt, vilket jag inte trodde. Kändes lite konstigt att vara uppe innan solen gått upp och det fortfarande kändes som natt....

Anledningen till detta var för att jag skulle iväg till Stockholm och Älvsjömässan där jag skulle jobba som värdinna för ett webbhotellföretag som kallar sig Binero!

Det började bra tills jag går på toaletten och inser att jag fått en fruktansvärd mens och därmed värk! Mensvärk blir det tillsammans... Fck! Kunde inte komma mer olägligt. Tittar mig sen i spegeln och ser att 3 stora rodnade acnefinnar dykt upp under natten på min kind! Kan det komma ännu olägligare när man helst ska se ut som en docka som inte ens vet vad acne betyder. Ni vet väl att modeller aldrig får finnar! ;)

Tacka gudarna för täckstiftet säger jag och fixade mig så gott det gick innan jag tog bilen och begav mig mot Sthlm. Hittade en ipren tablett att svälja ner för att lindra min värkande mage.

Vart ska denna dagen sluta tänkte jag och trodde jag helt plöstligt var otursförföljd men icke då... Resten av dagen gick galant och det var riktigt trevligt på mässan.

"Eget företag" hette mässan som hölll till i Victoriahallen vilket var väldigt intressant för mig som ÄR egen företagare och kunde snappa upp lite bra information här och där... men först och främst så GAV jag information om Binero som jag jobbade för! Vilket är en av Sveriges snabbaste växande webhotell företag!

Mässor har sina nackdelar då man är tjej och gärna ska stå rakt och snyggt som en skyltdocka HELA TIDEN! Inga puckelryggar här inte eller hängande ben. Alltid stå rakt och snyggt med en bra hållning det är A och O när det kommer till mässa! Vilket säger sig självt hur kroppen mår efter X antal timmar i stående position.



         Bild från mässan på Yasmine och mig framför vår monter

Efter denna dag var det sååååå skönt att få komma hem, ta av sig skorna och få god mat som Baby förberett för oss :)

Nu ska jag läka min värkande leder och rygg i ett hett bad och sen blir det nog en film innan sängen kallar :)

Life is Goood ;)



Kommentarer:
Postat av: Erik - Binero

Hej, ni kom, ni såg och ni segrade! Jättebra jobbat, stort tack.

Mvh, Erik / Binero

Postat av: Sandra

Tack själv! Mkt trevlig dag på mäsan och ser redan fram emot nästa mässa! Vi hörs och ses igen! :)



2009-10-14 | 21:52:15
URL: http://sandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback