Se flere på HITME.NO

Det är heeeelg!

2009-10-2322:13:24
Skrivet av Sandra Edlund

Det är fredag och jag jobbar! Sitter och tänker på hur jag ska få ihop denna helg! Massa saker som jag vill göra + saker som måste göras + sånna saker som jag ser fram emot att göra! :)



Fortsatte med ritningen jag påbörjade igår och så här ser den ut nu :) Roligt och rogivande att sitta och skissa lite...

Men nu behöver jag sitta bakom symaskinen istället och vara lite kreativ. Men FÖRST måste jag jobba klart och sen sova... sen så! Sen så... är det lördag och jag har massa "to do" saker som ska uträttas innan jag och Baby ska gå ut och fira vår dag lite mer då vi båda jobbade i tisdags!

Hoppas ni har en trevlig fredagkväll med Idol... för er som tittar på det ;)



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback