Se flere på HITME.NO

Supergod mat!

2009-11-1120:14:17
Skrivet av Sandra Edlund

Har suttit bakom dumburken hela dagen idag och jobbat med CKRETS. Massa bildmaterial har gåtts igenom och valts ut. Har lagt upp en bild från senaste fotograferingen på CKRETS bloggen. Där berättar jag mer om vad som händer just nu...

Efter allt jobb bakom burken så tog jag med mig Baby och tog en promenad med vovven så vi fick röra på oss lite också. Inte bra att sitta inomhus alldeles för mkt...

Efter promenaden blev det god matlagning där jag tyckte Julias tips om pasta med kräftsås lät gott! Det var det verkligen! Super fräscht och enkelt att göra!



Bilden är tagen från Julias blogg!


Kommentarer:
Postat av: Julia

visst är det gott? Åt den tre gånger förra veckan haha ;) Blir lätt så när nått är gott och smidigt att laga :)


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback