Se flere på HITME.NO

Porträtt!

2009-11-2017:06:23
Skrivet av Sandra Edlund

På bara några dagar har jag nu fått förfrågan om att rita av porträtt av personer som de vill ha som tavlor. Jättejätteroligt och jag önskar att jag rakt av kunde tacka JA och sätta mig med det.

Men alltså jag har ju bara börjat rita för några månader sen och tycker det är jättekul, men har massor kvar att lära. Just porträtt är ju det svåraste av de alla att göra. Att just hitta de där ansiktsdragen som gör att du verkligen känner igen personen på pappret.

Men övning ger färdighet anser jag så jag har satt mig i ett projekt att försöka mig på ett porträtt. Ska bli kul om ni kan se vem det är jag försöker efterlikna.

Det är en officiell person kan jag säga....

Så kom igen och börja gissa nu! :)


Mitt eldprov nr.1 börjar NU! :)



Kommentarer:
Postat av: Karin

Det är fusk att jag gissar för jag vet ju :) Kram på dig

2009-11-20 | 18:22:29
Postat av: Sandra

Näää.. tror inte du vet det :) För det är inte hon jag pratade om, fast egentligen vet jag inte om jag sagt det till dig eller om jag förväxlar det... fast när jag tänker på den du tänker på så är det nog lite likt också kanske. Fast ändå inte när man vet!! HAHA.... lurigt va! :) Nu får du nog gissa om :) KRAM

Postat av: eMMa

Jag gissar på Caroline Franzen?!? :) hihi

2009-11-21 | 23:10:48
URL: http://emmaeklund.blogg.se/
Postat av: eMMa

Eller Kenza?? hehe

2009-11-21 | 23:22:45

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback