Se flere på HITME.NO

Omvända dagar!

2009-11-2323:28:56
Skrivet av Sandra Edlund

Vaknar, har ont i halsen och huvudet vill tungt ligga kvar i sängen. Men pallrar mig upp för att försöka känna hur jag mår. Inge vidare i halsen så jag tar mig en kopp te och går sen en halvtimme med vovven.

Äter lite när jag är tillbaka och konstaterar att det redan är mörkt ute!! WTF!

Tar pennan och skissar lite, efter en stund kommer Baby hem från jobbet och vi äter en bit mat. Han åker iväg och jag gör mig klar för dansen. Orka sitta hemma och bara deppa ihop för att det är mörkt utomhus och inombords. Nej, dans blir bra! New Moon Soundtrack på i bilen och livet känns bra!

Dansar... känns OK i kroppen. Kommer hem och duschar sen vidare till jobbet! Hur knäppt känns inte det! Efter duschen vill man bara krypa ihop i soffan och titta på den där filmen vi just pratade om.

NÄPP.. här ska jobbas och sen är det snart morgon igen!

Vad gör man när alla andra jobbar om dagarna!?


Kommentarer:
Postat av: Jonna

Jag skaffade ett till jobb för att ha något att göra :-) Barnflicka! Går upp 08:00 varje dag, det har gjort susen för mig! Är jättepigg och känner inte av mörkret alls. Men det där är ju individuellt också, jag har aldrig haft en "höstdepression".



Skickar lite sol till dig från Mexico om några dagar gumman! Hoppas du blir piggare och kryare snart! Puss

Postat av: Sandra

Åhhh.. gud vad mysigt med Mechico! :) Vart i Mexiko är det ni åker? Vi sitter också och tittar på lite resor och vill jättegärna höra vad ni tyckte om resmålet sen!



Ha en toppenresa och hoppas allt är bra med dig! Puss o Kram

2009-11-24 | 17:50:26
URL: http://sandraedlund.blogg.se/
Postat av: Karin

Man väntar till om 3 veckor då jag har jullov :)

2009-11-24 | 18:14:12
Postat av: Sandra

Jaaaaa! Det ser jag fram emot! :)

2009-11-24 | 23:37:16
URL: http://sandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback