Se flere på HITME.NO

Nackproblem...

2009-11-0315:28:22
Skrivet av Sandra Edlund

Sitter i soffan blickstilla och har en ispåse på nacken. Min kiropraktor sa en gång i tiden att det var bra... Kommer inte ihåg anledningen till när man skulle ha varm och kallt men idag fick jag svar på tal att det var kallt jag skulle ha.

Tog fram vetekudden och värmde på den när jag kände att min nacke inte riktigt var som den skulle.... satte mig med den på axlarna och kände bara hur nacksmärtan gick upp i huvudet mer och mer och blev inte bättre alls... snarare tvärtom!

Så nu testar jag motsatsen... en ispåse!

Jag hoppas det hjälper... så jobbigt att ha ont i nacken och inte kunna göra något. Speciellt en dag som denna då vi är bortbjudna ikväll till ett av paren som var hemma hos oss i fredags. De ville bjuda tillbaka på en bit middag och umgås lite. Hoppas bara min nacke är på min sida under kvällen...

Nu ska jag bara inte göra någonting....!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback