Se flere på HITME.NO

Jag är inte sjuk...

2009-11-1822:15:39
Skrivet av Sandra Edlund

... men nästan!

Vet inte vad det är men jag är otrolig hängig om dagarna och det känns som jag skulle kunna sova bort hela dagarna om jag hade mage till det!

Det är ju faktiskt lite läskigt när man jobbar natt (+ det jag tycker är det bästa) att man just kan ligga och sova hur länge man "vill" Ingen stämpelklocka som säger när jag ska vara på jobbet utan man gör precis som man vill.

Antingen sover du hela dagen och är sen vaken hela natten och hela din tillvaro är förstörd. Eller så pallrar du dig upp ur sängen hur motigt det än är!

Men trots att jag är otroligt hängig om dagarna har jag hittat på lite smått o gott för att inte hamna i den dåliga tillvaron. Jag har bl.a varit och lämnat in bilen på service... kärleken till den får inte glömmas! :)
Varit och lunchat med Baby, tagit långpromenad med mamma, lagat mat åt Johan och Kevin som varit på besök och fikat med vännen Karin! Bara sånna saker som får en att må bra! Men när jag sen kryper ner i min soffa slöar jag gärna till det med att använda pennan.

Idag blev det en början på en ny docka... Me like BabyDolls very much! :)

Ska jobba mer med skuggor och frågan är vad den ska få på huvudet...

Ska klura lite på det! Några tips?



Kommentarer:
Postat av: Mamsen

Inget hår! Bra som den är bäst hittils.

2009-11-19 | 00:10:02

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback