Se flere på HITME.NO

Helgen som var...

2009-11-0213:16:56
Skrivet av Sandra Edlund

Måndag är här och lyser med sitt stormväder! Hösten är inge mysigt att vara ute i när det bara blåser... Alla löv har snart fallit till marken och jag ser fram emot vintern och julen! Vet dock inte hur jag ska orka pynta ett helt hus detta år. Men det får bli nästa projekt!

Helgen var inte alls som den var tänkt från allra första början. Jag pratade om att fixa halloween fest och för en gångs skulle se fram emot att klä ut mig och fixa skräcktema på festen. Men det bidde ingen fest av diverse anledningar och istället satt jag hemma med Baby och tittade på skräckfilm under en tacomiddag!



Men under fredagen så var vi lite sociala i alla fall då vi bjudit över 2 jättetrevliga par som vi ville umgås med och bjuda på en middag. Kvällen blev så lyckad! Baby och jag höll på och föberedde hela dagen med vad som skulle bjudas på och fixade o donade här hemma...



Han är så duktig i köket min Baby! :) Jag måste ju säga att det var han som styrde och ställde när det kom till vad vi skulle bjuda på. Efterrätten gjorde han helt och hållet själv då han kom på en sån rolig dessert med urgröpta citroner som han fyllde med frusna bär och glass och toppade med lite grädde på det!

Verkade som vårt sällskap var imponerade och det var jag med ;)

Vi fortsatte kvällen med lite idol och avslutade med spelet "kampen mellan kvinna och man"

Kunde inte blivit en mer lyckad kväll om ni frågar mig! Tack till våra vänner som är så underbara! :)


Kommentarer:
Postat av: Karin

Tack för en kanon kväll. Det enda som kunde ha varit bättre är att vi kommit på Michael J Fox o vunnit spelet :) STOOOR KRAM

2009-11-02 | 19:40:49
Postat av: Sandra

Jaaa..... gud vad irriterande det var! Men hade killarna gjort rätt genom att säga "utveckla" så hade vi säkert vunnit! :) Kram

Postat av: HEMLIGT

ÅÅÅÅÅH JAG VILL HA SEX MED DIG OCH JAG LOVAR OM DU KNULLAR MED MIG ASSÅ JAG KOMMER KNULLA UPP DIG SÅ JÄÄÄÄVLA HÅRT OM DU VILL SÅ KAN JAG VISA DIG ETT KLIPP PÅ MIG NÄR JAG RUNKAR :)

ÅH JÄÄÄVLAR VAD DET FORSAR UT SPERMA ÅÅÅÅÅH OCH DET ÄR SÅ JÄVLA SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT

PS JAG HAR SETT DIG VID FÖNSTRET NÄR DU KLÄDDE AV DIG ÅH JÄÄÄÄÄÄÄÄVLAR VILKA BOBIES!!!!!!! <3

RING MIG OM DET ÄR NÅGOT TILL 08-62986574

DU HADE FINNASTE FITTAN OCKSÅ ;)

2011-07-05 | 18:29:43

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback