Se flere på HITME.NO

KLAR!

2009-11-1920:03:26
Skrivet av Sandra Edlund

Jag vet inte om man någonsin kan säga att man blir klar med en teckning, men nu har jag gjort det iaf!

Nu lägger jag pennan på vilo när det kommer till denna skiss... Gjorde faktiskt som mamma sa, för en gångs skull ;) och ritade dockan utan hår. Hon påminde mig så fint om hur de dockorna såg ut när jag var liten. Någon som minns att de bara var i plast över hela huvudet och hade liksom lite fejkhår bara?

Så fick denna docka se ut... med en liten fin rosett som gör den lite mer tjejig!





Kommentarer:
Postat av: Mamsen

Mammor vet ALLTID bäst! Kanonfin. PS Vi får ta en längre prommis när Robban har rätt dojjer på sej ha,ha DS

2009-11-20 | 00:03:05

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback