Se flere på HITME.NO

Skadeglädje, den sanna glädjen...?

2009-05-2716:52:00
Skrivet av Sandra Edlund

Fotograf Roger Sundberg ringde mig precis och berättade en rätt så komisk grej.

Han hade nämligen fått ett mail från någon... varav förnamnet bara framkom. Där hon frågat honom om jag har rätt till att använda hans bilder! Sen skickat med en länk där jag publicerat denna bild:



Länken till sidan är en enkel sida där du visar upp vad du sytt på egen hand och delar med dig till andra. Många som lägger upp bilder där har användt sig av sin egna digitalkamera och fotat hemma. Varav jag är en av de, men jag är en av få som faktiskt har proffessionella bilder att visa upp också. Som i detta fall!

Tänk då att någon faktiskt tog sig tid att maila till fotografen bakom bilden för att frågasätta om jag har rättigheter till det!
Undra vad hon hoppades på, vad hon var ute efter...

JAG TROR... att hon hoppats på att jag inte hade rättigheter och att fotografen därmed skulle bli vansinnig o i bästa/värsta fall stämma skiten ur mig!

Eller vad tror ni?

Är det avundsjuka som ligger bakom och jag ska ta det som en komplimang kanske? ;)


Kommentarer:
Postat av: Emily K

haha shit folk alltså..det var nog ren avundsjuka men jag skulle ta det som en komplimang!!

Dina bikini-baddräkter är jättefina! Letade faktiskt efter en sån förra sommaren :)

2009-05-27 | 19:51:42
Postat av: Sandra

Ja, man kan ju undra vad det finns för folk därute ibland! Orka!

Jaså, hittade du någon då? Varför inte denna sommaren? :)

Postat av: Ella

He he, i helgen blir det fullt ös!!

Postat av: Sandra

Ha ha ha

2009-05-28 | 20:31:17
Postat av: Julia

hahaha det är en fet komplimang!! :) :)

2009-05-28 | 21:04:49
URL: http://juliakrischel.blogg.se/
Postat av: Sandra

:)

2009-05-29 | 00:15:27
URL: http://blogg.ckrets.se
Postat av: Maggan

Jag fick en chock när jag såg denna. Finns det verkligen så magra tjejer i Sverige?? Är helt otroligt - som värsta svältkatastrofen!! Jag ryste! När benen syns innanför huden vet man att det gått för långt! ÄT människa!!

2009-05-31 | 22:21:33
Postat av: Sandra

För att svara på din fråg om det finns så magra tjejer i Sverige så kan jag enkelt svara att "Nej" hon är nämigen från Norge.

Men det var nog inte riktigt så du menade utan din kommentar menade mer att hon är för smal.



Jag känner tyvärr inte henne men läser hennes blogg titt som tätt och jag vet att hon får mkt kommentarer om sin kropp. Väldigt mkt komplimanger om den men även sånna som du, som undrar varför hon är så smal.



Om jag förstått det hela rätt så är hon en av de tjejer som varit otroligt smal hela livet. Nästintill så att det varit jobbigt.



När jag var yngre hade jag en väninna som verkligen mådde dåligt över att hon såg anorexiasmal ut TROTS att hon kunde klunka i sig grädde för att försöka gå upp i vikt!



Vissa av dessa tjejer tycker det är lika jobbigt som överviktiga människor har det med sin övervikt!



Men sen ska man tänka på att en bild kan främhäva otroligt mkt också. Vinklar kan göra att du ser smalare/tjockare ut!



Jag som träffat henne IRL vet att hon är riktigt snygg i sin kropp och ser inte sjuk ut! Men smaken är som baken ;)

2009-06-01 | 13:08:04
URL: http://blogg.ckrets.se

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback