Se flere på HITME.NO

Fy fan i helvete vad skönt det är att vara hemma igen...

2009-05-0415:33:00
Skrivet av Sandra Edlund

En helg i Norrland tog på krafterna måste jag säga!
Jag måste börja blogga från mobilen igen... hinner inte med att uppdatera här när det händer massa saker hela tiden!

Det sjukaste som hänt är att jag och Baby blev husägare i samma veva som det var Valborgsmässoafton!!! Gaaaaaaah!

HEEELT GALET... KUL! UNDERBART, FANTASTISKT, OVERKLIGT... men ändå sant!

Eller.. ja, vi flyttar inte förrän senast den 27 juli men allt är klart att det blir vårt!!! Wooonderbaaar.... Det kommer bli sååå bra! Stort nybyggt hus med sjön som granne! Äntligen kan vi ha stora BBQ fester med grillning och annat.... :)

Det känns fortfarande inte riktigt som jag fattat att det är sant....

... men det är det! :)


Kommentarer:
Postat av: josefin

åå va kul...kan man ju känna sig extra vuxen med husköp! hoppas på bilder på huset på bloggen då!

Postat av: Mamsen

Kanonhus! Lycka till ! Det blir hur bra som helst. BBQ kul hoppas man är med på inbjudningslistan ;). KRAM Mamma

2009-05-04 | 17:51:15
Postat av: Madde

Halloj. Det var ju jag som gick fram o "antastade" dig förra lördagen på Harrys ang ett case till ett V.. Haha shit, jag var lite onykter med sånt händer ju. Du, jag tänkte iaf överraska honom med ett, men vet ju inte riktigt vad han menar, tror du att du skulle kunna fråga din Man?

Tack för hjälpen om du kan/har lust. Ps. vet att du läser min vänns blogg, Andrea lukic.. Kul.. världen e bra liten..:) M

2009-05-04 | 18:21:09
Postat av: Sandra

Tjohoooooo!!! Vrååål kul!! Ses snart igen. Kram S

2009-05-04 | 20:42:34
Postat av: Ella

Jag är för trött.. Tar du vid där jag slutade??

See http://hardrockhallelujah.blogg.se



Återkommer med Kalix oxå..

2009-05-04 | 21:57:51
URL: http://hardrockhallelujah.blogg.se/
Postat av: Ella

Tar du vid där ja slutade? Är för trött idag..

See http://hardrockhallelujah.blogg.se

Återkommer med Kalix

2009-05-04 | 22:08:04
URL: http://hardrockhallelujah.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://hardrockhallelujah.blogg.se

2009-05-04 | 22:08:49
Postat av: Rebecca

Åh, vad roligt!!! Vart ska ni flytta?? Nyfiken! Massa kramar Rebecca

2009-05-05 | 10:34:32
Postat av: Sandra

Josefin: Bilder kan tänkas komma upp, men jag lovar inget än ;)



Mamma: Klart du är bjuden! Alltid! :)



Madde: Så du vågade skriva tillslut :) Klart du ska överraska honom med ett sådant case. Jag frågade min gubbe o han sa att det finns överallt i musikaffärer. Smartast kanske är att gå dit o prata med de o om du vill köpa något så är det bara att spara kvittot så han kan bya om han inte gillade det. Lycka till!



Sandra: Wiiiie.. ja! Nu får ni komma o häla på oftare :)



Ella: Yes jag kan fortsätta... ska bara fixa över mina bilder!



Rebecca: Huset ligger i Borsökna! I närheten av sjön. Jättefint! Ni måste komma o hälsa på sen!



KRAM PÅ ER!

2009-05-05 | 12:16:03
URL: http://blogg.ckrets.se
Postat av: ANONYM

FAN VAD SNYGG DU ÄR!!!

2011-03-29 | 09:54:12
Postat av: TJA

VILL DU TRÄFFA MIG NÅN GÅNG??? FETT SNYGG DU E!!!

2011-03-29 | 10:03:02

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback