Se flere på HITME.NO

Förvalta din tid Sandra...

2009-05-1312:41:31
Skrivet av Sandra Edlund

Det går verkligen i en hastighet över 100 km/h just nu.. Gäller att förbruka sin tid väl annars missar man något!
Igår gick några timmar åt att kvittra lite i studio. En låt vi håller på o spelar in just nu :) Ska bli kul o se resultatet!

Mötet innan dess gick bra, mkt nöjd med min kreation/design vilket kändes bra! Även mer produkter önskades :)

Och nu så är det redan onsdag och ikväll så blir det Beyonce i Globen!!!! Wiiiiieee... fan vad kul det ska bli! Fick 5 stjänor från Göteborg så jag har höga förväntningar på denna konsert :)

Men innan dess har jag lite att färdigställa bakom symaskinen för tanken är att jag ska försöka klämma in en fotografering i studio på torsdag. Även att jag ska hinna med o SPAa mig lite hos eleverna på Praktiska Gymnasiet i Västerås där min vän Sophia är lärare. Vore toppen, då kan de få sminka mig också innan plåtningen :)

Jag hoppas att alla pusselbitar faller på plats bara och att det går vägen...

Sen är det fredag och då ska "svärmor" firas och sen jobbar jag på natten!

På lördag beger jag mig till Lindesberg för gig! Inte så långt bort... skönt!

Men faaan, jag måste lämna in min bil på service och kamremsbyte också. När ska jag hinna det?? Och sen.. och sen.. och sen... *gaaaah*



                        Som sagt gäller att förvalta sin tid väl ;)


Kommentarer:
Postat av: Cia

Hallå tjejen. Blir lite orolig, du stressar ju rätt duktigt nu.. Lova att du tar hand om dig. När kommer det bilder på huset? Jag är så nyfiken. Kram å hälsa mannen

2009-05-13 | 20:08:34
Postat av: Sandra

Heeej! Ja, lite mkt är det just nu.. men jag ska försöka hålla det inom rimliga ramar :)

Bilder på huset kanske kommer... annars får ni se det IRL sen. Får se hur mkt jag vill dela med mig här :)



Kram kram

Postat av: Ella

Känner igen dom där ögonen..

2009-05-17 | 04:27:41
URL: http://ellasweb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback