Se flere på HITME.NO

Förlust för GUIF i handbolls SM!

2009-05-1019:02:24
Skrivet av Sandra Edlund

Det var en tragisk förlust igår för GUIF som spelade final i SM. Självklart satt jag bänkad för att se kalaset. Vi bänkade upp hos hemma hos mamma och Lasse och blandade goda drinkar!

Trodde att de skulle ta det efter att andra halvlek började så bra men icke.. tyvärr! Men ett silver är inte fy skam det heller! Det ska vi vara nöjda över! Riktigt bra jobbat!

Efter det så hängde vi inte läpp utan vi tog fram "fia med hutt" och "pratmakarna" och spelade lite spel. Mkt trevligt! Tack för en trevlig kväll mamma! :)

Idag så har det inte varit lika roligt! Vi skulle ha lägenhetsvisning för ett par som eventuellt var intresserade av att ta över vår lägenhet, vilket stoppade upp lite av vad man egentligen tänkt. Så istället för att göra det man ska så städade vi undan och fixade fram till kl 14 när de skulle komma. Klockan tickar och blir över 14.00 och ingen kommer. Det visar sig att de inte dyker upp överhuvudtaget!!! Vad är det för stil! Dåligt!

Avbokat möte och tid till ingen nytta! :( Surt!

När vi förstod att de inte skulle komma så satte jag mig för att jobba klart med bikinin jag påbörjat. Blev nästintill klar idag! Lite smågrejer kvar bara...



Jag gillar tyget mer och mer, kan bli riktigt snyggt när man är härligt brun sen också! :)

Nej nu ska jag ta och hämta min bil ute hos mamma och se till att få lite mat!

Later!


Kommentarer:
Postat av: Sandra

HAlloj..

Den ser ju super snygg ut! Gillar verkligen tyget!

JAg åker till helgen till Tuna.. om vi hinner och om du har tid, så vill jag gärna åka och se vart ni ska flytta!

Vet inte ännu om jag kanske åker på fredag redan.. då borde vi ju hinna klämma in en titt:))

Kram Sandra

2009-05-10 | 20:22:43
Postat av: Sandra

Hej! Jaså så det blir eskilstunabesök i helgen! Är du här under fredagen på dagen så hinner jag visa dig! Sen på lördag är jag inte hemma tyvärr :( Bara att du hör av dig om du är här på fredag! Kram!

Postat av: eMMa

Yees THE Jacob ;) Han hänger kvar ;) hihi

Supersnygg bikini!!! Glömde skriva det förut när jag var här och kika... du är så duktig!! :) Nu ska jag bege mig till jobbet... helt underbart soligt ute - och klockan är bara strax efter 7! :) puss

2009-05-12 | 07:17:24
URL: http://emmaeklund.blogg.se/
Postat av: Madelene Nattfrost

Hej, ser att du syr bikinis själv. Jag har just köpt en, där underdelen är väl stor, så jag skulle behöva sy in den. Min fundering är då, om man ska använda någon speciell tråd? Med tanke på att bikinityg är såpass elastiskt som det är?

Har du något annat tips när det gäller att sy i bikinityg?



Svara mig gärna på min mail!

2009-07-18 | 11:29:16
URL: http://www.nattfrost.se
Postat av: Anonym

Hej !:)

Riktigt fin bikini ;)
vad är de för storlek?

Mvh
Henke

2015-05-17 | 22:23:30
Postat av: Anonym

Hej !:)

Riktigt fin bikini ;)
vad är de för storlek?

Mvh
Henke

2015-05-17 | 22:23:31

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback