Se flere på HITME.NO

Det var så kul...

2009-05-2523:21:28
Skrivet av Sandra Edlund

... när vi var ute och roade oss i lördags, innan det blir för mkt sprit inblandat och man faktiskt kan praaata med varandra istället för att gapa för att överrösta musiken som skrålar ur högtalarna, så var det flera stycken som berömmer mig för min kreativitet med Ckrets och berättar att de följer mina bloggar!

Tack tack tack! Jättekul o höra vad ni tycker och tänker om mina grejer hela tiden. Jag förstår att det är mkt frågor och funderingar. Men det är bara o maila eller kommentera så svarar jag så gott jag kan! :)

Har en ledig vecka från jobbet nu men som vanligt är de ofta uppbokade mer eller mindre.

Imorgon ska jag inte missa att göra en intervju för tidningen FOLKET då de gör ett reportage om mig och min arbetskollega inför Speedway GP i Göteborg på lördag. Ska bli kul!

Men det blir en roadtrip redan på fredag då jag och Ella åker ner i hennes pärla till Nässjö för ett Hardrock Hallelujah gig!



                                              Ellas pärla vi ska åka :)


Kommentarer:
Postat av: sissi

hei. jeg synes du har en kjempe fin blogg.. men har et spørsmål som handler om noe helt annet enn dette innlegget. jeg skal ta silikon om et par måneder og har ca. like tynn som deg. hvor mye har du lagt inn? synes d ser veldig pent on naturlig ut på deg.. håper d går greit m et slikt spørsmål... stå på videre:) klem sissi

2009-05-26 | 20:57:40
Postat av: Ella

Jepp, då jäklar går det undan! ;-)

2009-05-28 | 19:18:43
Postat av: Sandra

Sissi: Det går bra att skriva frågor som inte har med inlägget att göra :)

Så du ska opereras snart, då hoppas jag du tänkt igenom det ordentligt. Inget man ska göra förhastat såklart!

Jag har 300 ml i mina bröst och jag tycker det är lagom för att det framhäver lite kurvor men ser inte extremt ut. precis som du säger. Men jag är ganska bred över ryggen också ska jag tillägga. Är man tunn och liten överlag så ser implantaten större ut i proportioner. Det är jättesvårt att veta innan hur mkt som är lagom, men försök hitta någon som är lik dig i kroppen. Jag är 75 cm under brösten, dvs över revbenen. Mät och se hur stor du är där och jämför.

Hoppas det går bra med operationen iaf och att du blir nöjd!



// Sandra


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback