Se flere på HITME.NO

Det går bra nu!

2009-05-1216:32:00
Skrivet av Sandra Edlund

Är inne i ett stim just nu och försöker rida på den vågen så länge det går :)

Och med det så menar jag att jag har jobbat massa med Ckrets idag! Uppdatering om det finns där!

Men nu har jag inte tid med det längre... ska fixa iordning mig nu tills jag får besök. En bikini ska levereras och han hämtar den inom 1 timme! Håller tummarna på att han kommer gilla den! :) Sen åker den iväg till Bahamas... jag stannar tyvärr kvar här i Svedala och gör nytta istället. Tråkigt men jag var tvungen att tacka nej till den resan då det krockade med för mkt diverse saker... :(

Men det kommer kanske fler tillfällen... får jag hoppas!

Nej nu måste jag göra det jag ska!

LATER!


Kommentarer:
Postat av: Mamsen

Det mste suga att tacka nej. Men är man plikttrogen så är man hoppas verkligen att erbjudandet kommer tillbaka till dej fler gånger. Å du har du ingen reskompis så finns jag. blink,blink / Mamsen

2009-05-12 | 17:18:40
Postat av: Bobby

mmm, big konsert ikväll ;)!!

2009-05-13 | 08:17:37

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback