Se flere på HITME.NO

Vad kvinnor vill ha!!

2009-03-0712:49:38
Skrivet av Sandra Edlund

Jag vet inte hur ni fungerar men jag är tjejen som uppskattar handlingar istället för prylar.

Och jag blev verkligen sååå himla glad när jag kom hem från Norge då min sötaste pojkvän hade storstädat hela lägenheten. Han hade t.o.m. strykt och bytt gardiner!!

När jag öppnade ytterdörren möttes jag av en gudomlig doft av nylagad mat. Kom upp för trappan och hela lägenheten är tänd med massa ljus och maten står på bordet! I köket möts jag av den Underbaraste med förkläde på och grillvanten i högsta hugg!



- Får det vara ett glas rött? Säger han...

Vilken känsla! Underbart att vara tillbaka hemma när man har världens bästa pojkvän som älskar en :)



Kommentarer:
Postat av: Pernilla Pramberg

Ååååhh nu blev ja helt till mig av avundsjuka!.. Fy vad glad jag e för att du hittat en sådan underbar människa att ha vid din sida..=) Massa kramar från Göteborg.

Postat av: Ann

Vad fint! Sånt gullgull är så himla trevligt :-)

2009-03-08 | 10:04:53
URL: http://annc.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej Pernilla!! Vad kul att du hittade hit! Det var verkligen inte igår! :) Hoppas allt är bra med dig!

Jag är jätteglad över att jag hittat min lilla pojke, hoppas du har någon som håller dig kär i Gbg!

Kram



Ann: Jaaa, underbart med fina överraskningar!

2009-03-08 | 13:55:35
URL: http://blogg.ckrets.se

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback