Se flere på HITME.NO

Sista kvällen på Koh Samui...

2009-03-2814:42:58
Skrivet av Sandra Edlund

Tänk vad tiden går fort när man är i paradiset! Redan gått 4 dagar och vi ska imorgon bitti lämna detta underbara hotell. Det känns lite sorgligt men samtidigt så ser vi fram emot att se Koh Tao. Där väntar min kära vän Sandra och Stefan som har varit på ön i några dagar. De har bokat ett rum åt oss så vi ska på på "Sunset Buri" på Sairee Beach! Vi hoppas det blir bra även där... Ska bli jättekul att träffa Sandra och Stefan i vilket fall!! :)

Vad vi gör sen har vi inte riktigt bestämt så det får ödet avgöra, men vi vet inte om vi kommer ha internet vart vi än hamnar nu så det här kanske blir sista inlägget på ett tag. Men det återstår o se!

Igår tog vi oss in till Chaweng igen. Vi gick några kvarter och inhandlade lite smått o gott tills vi sen slog oss ner för en bit mat. Jättemysigt ställe vi hittade, Robban beställde in lite seafood och jag tog något jag inte visste vad det var.



"Kul o testa lite nytt" tänkte jag och fick in så stark mat att tårarna rann och porerna öppnade sig. Gick knappt att äta men jag slevade i mig... hehe!



                        Ser inte alls starkt ut va!? Haha...





Idag har vi legat på stranden istället för vid poolen. Men det spelar ju egentligen ingen roll då det är lika långt till både pool som hav.











Beställde lite majs som vi smaskade i oss.







Sen efter att vi legat o latat oss klart så tog vi en liten vandringstur mot turistmålet "grandma n' grandpa" Vi var där förra året också men egentligen var det inte det vi skulle besöka utan konstnären "Wirot" som vi köpt tavlor av tidigare. Han har sin studio i närheten så vi gick dit och kollade läget.



Tog lite bilder vid grandma n' grandpa också...



Sen på hemvägen så gick vi förbi ett Thaiboxnings ställe!



Men nu ska jag inte sitta här och knappa mer, ska ta mig en kall dryck och fixa ordning mig istället för runda i stan! :)


Kommentarer:
Postat av: MaPa

Hej, ringde till Annika & Lasse i fredags kväll, allt var OK (om ni inte redan visste det). Tråkigt väder här, mulet och +3 grader. Kul och höra hur "nya stället" är, kanske någon ny show på gång!!? Mormor Bengtsson hälsar, OK där. Hare nu bra med kramar från oss

2009-03-29 | 15:22:58
Postat av: MaPa

Hej, ringde till Annika & Lasse i fredags kväll, allt var OK (om ni inte redan visste det). Tråkigt väder här, mulet och +3 grader. Kul och höra hur "nya stället" är, kanske någon ny show på gång!!? Mormor Bengtsson hälsar, OK där. Hare nu bra med kramar från oss

2009-03-29 | 15:23:29
Postat av: Anonym

Hvor er bikinien fra?

2009-03-31 | 11:29:21
Postat av: Sandra

Bikinin är min egna design som jag själv syr och säljer. Titta in på http://blogg.ckrets.se för mer info och bestallning! :)

2009-04-03 | 09:58:34
URL: http://sandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback