Se flere på HITME.NO

Norgebesöket!

2009-03-0622:05:10
Skrivet av Sandra Edlund

Har varit lugnt på bloggfronten sen mitt besök till Norge men nu så tänkte jag att jag skulle dela med mig av lite bilder iaf!

För att uppdatera om mina påbörjade klänning så kan jag informera om att jag fortsatte mitt syande och packade ner den i väskan som ett alternativ till outfit under kvällen. Självklart hade jag en svart vanlig klänning som backup om jag skulle fega ur...

Men den behövdes inte utan jag körde på min "guldklänning" som fick bra betyg av mina med resenärer.
Det var Roger Sundberg (fotograf) och 2 make up artister som var med på resan!



Här har vi "Glamourjentene" Helene rask i rosa klänning och Rask Models tjejerna:





                               Utanför stället som hette "Luux"

Det var jättekul att få träffa alla tjejerna, vissa hade jag träffat sen tidigare och andra var det första gången jag fick se de IRL. Bland annat så träffade jag Eileen som jag mailat med en del då hon bär upp mina CKRETS badkläder så snyggt.

En bild på mig och Eileen efter att de uppträtt med sitt "CandyStore"



                          Matchade bra ihop med min klänning :)

                   Gruppbild på oss allihopa tillsammans med Linn!



Tillsammans med Natalie....



De tackades alla inblanda hit och dit innan det första avsnittet förhandsvisades på storbild. Mkt uppståndelse kring Rask tjejerna var det :)



Modellmamman med Kine och Katrine:



Fler av tjejerna.....



Tack till Roger och make up tjejerna + alla andra vi umgicks med under kvällen! :)



Kommentarer:
Postat av: Rodge

Tack själv för en mycket trevligt resa och sällskap! :)


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback