Se flere på HITME.NO

CKRETS Speedos!!

2009-03-0701:19:23
Skrivet av Sandra Edlund

HAAHAAHAAA!

Jag tror jag dööör! Kan inte sluta skratta!! En trevlig fredagkväll avslutades med ett riktigt gott skratt!

Min kära pojkvän har ett favorit tyg när det kommer till mina bikinisar och vid ett tillfälle så lovade han att bära ett par matchande speedos om jag så sydde ett par till honom!!  (Vem vill missa ett sånt tillfälle!?)

Så idag blev det gjort!!

Efter ett par bira så fick jag av honom jeansen och kunde börja mäta!



                                     En laddad modell....



                                                Anteckningar......



                                               Klippa mönster.....



                  Efter ett tag blev de klara och så ser de ut.....



                  Modellen visar upp sina supersnygga speedos ;)

Många snygga poser och hållningar fick jag se under denna mannekäng!!!  Kul att du kan bjuda på dig själv älskling....

Så här blev det när jag bad om en "bak bild"....



.... inte riktigt vad jag hade tänkt mig...!!

HAHAHAAA.... Nu kan jag sova gott!

God Natt!!



Kommentarer:
Postat av: Robban

hahaha, fan va bra :-)! Dom kommer jag att slita ut "ordentligt" i Thailand baby :-)! Love ya!

Postat av: Sandra

Jag är rädd för det ;) Hahahahaa!

2009-03-07 | 12:39:42
URL: http://blogg.ckrets.se
Postat av: Rodge

Man kan inte annat än le o bli glad att ni har kul tillsammans och bjuder oss på detta, way to go Robban! :)



Och snyggt sytt Sandra, även om jag tror jag är en boxer fan :)



// Rodge

2009-03-07 | 19:34:46
URL: http://www.rogersundberg.com
Postat av: Sandra

Haahaaha.. ja vi hade verkligen kul under tiden :) Skönt med en sån avslappnad pojkvän!



P.s Jag håller med till 100 % om boxer varianten!

2009-03-08 | 13:52:36
URL: http://blogg.ckrets.se

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback