Se flere på HITME.NO

Min tid är värdefull...

2009-03-2014:41:49
Skrivet av Sandra Edlund

Det är fredag, imorgon är det lördag.... sen söndag och, och, och, och.... sen på måndag bär det av till Arlanda!!!

Åhhh, det verkligen pirrar i hela min kropp när jag tänker på att vi ska komma iväg och unna oss lite solsken, goda middagar, massage, manikyr, utflykter..... ja, vem vet vad som kommer hända egentligen.

Vi ska ha en underbar semester iaf!

Det var länge sen jag har sett fram emot en resa så här mkt. De senaste gångerna har det blivit så impulsivt med sista minuten att man knappt hinner tänka packning innan man sitter på planet!

Nu längtar jag efter att få sitta på arlanda och ta en fika innan det bär av till gaten!

Men innan dess så är det mycket som ska göras så den tid jag har just nu är väldigt värdefull känner jag.

*Ska sy klart diverse bikinisar som ska vara med i packningen.... där kan jag aldrig bli klar känner jag.
* Ska hem till mor och Lasse ikväll och vara sällskaplig.
* Ska iväg till mitt ordinarie jobb och göra en insats i natt!
* Ska skicka iväg beställningar jag fått på bikinisar!
* Ska få besök av Emma imorgon eftermiddag.
* Ska åka iväg till Avesta för att giga i morgon kväll!
* Ska packa på söndag!
* Ska skicka iväg alla företagspapper till "pappa-revisor"

..... sen kan vi koppla av på en underbar semester!!!

Så nu ska jag avsluta några bikinigrejer jag började med igår! Sen gå ner till posten och sen åka iväg till mamma....

Seee ya later! :)



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback