Se flere på HITME.NO

Impulsivt besök

2009-03-1213:43:46
Skrivet av Sandra Edlund

Känns som jag säger det om och om igen... men faaaan vad tiden flyger iväg!!

Redan torsdag och snart är även denna vecka sluta! Helt sjukt! Att vara på jobbet denna vecka är  nästintill underbart. Kan bero på att man räknar ner dagarna inför semestern! Hehe... att kunna gå runt o retas lite med de andra som får vara kvar här i snöblasket! Hehehee... I'm evil! :)

Igår fick vi ett spontant besök av Magnus, Ann och Svante. Vi lagade mat ihop och umgicks. Precis sådär enkelt som det ska vara. Sånt älskar jag! Att vara spontan och impulsive... that's me!!!



           Svante lekte runt på golvet och var väldens sötaste!



                           Medans vi andra smällde i oss lite nachos :)

Det var jättetrevligt och kul att de kom över. Svanta somnade i Robbans famn sen i soffan, han måste vara en av världens snällaste ungar. En sån vill jag också ha... sen! :)


Nu ska jag ner på stan....



Kommentarer:
Postat av: Ann

Heej och tack för länken! Detta ska jag nog pröva på :-) Tack detsamma för middagen, mycket trevligt!

Kram

Postat av: MAMMA(mormor)

Jaaaaa En snäll lite bäbis åt mormor.;-)))))

2009-03-13 | 05:17:54
Postat av: Robban

hehe :)

2009-03-13 | 14:15:23

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback