Se flere på HITME.NO

Hjälp!

2009-03-0301:57:39
Skrivet av Sandra Edlund

Tar en paus just nu från symaskinen. Behöver lite åsikter och hoppas ni vill hjälpa mig!

Var ute på en shoppingrunda idag och tänkte jag skulle hitta något fint att ha på mig då jag nämligen ska iväg till Norge på onsdag och gå på premiären av "Glamourjentene" som är en tv-serie av Helene Rasks agentur Raskmodels. Ska bli jättekul o se första avsnittet och träffa alla tjejerna.

Som sagt, vill ha en fin klänning att ha på mig då men verkar som jag börjar bli mer o mer kinkig med vad man har på sig nu när man syr så mkt själv. Så jag åkte hem utan något inköp och hade istället en klänning i huvudet på hur jag ville att den skulle se ut.

Skrev ner en skiss:



... och började klippa och sy....

Bestämde mig för vilka tyger jag skulle använda men av erfarenhet så valde jag att testa det på ett annat tyg då det inte alltid blir så bra första gången.

Så valde istället ett mönstrat tyg som går i brun/beiget.



Sydde klart nederdelen på klänningen och testade den... vet inte riktigt om jag är nöjd och det är där ni kommer in i bilden. Vore jättetacksam om ni kunde säga vad ni tycker om min påbörjade klänning.

Ska jag fortsätta eller slänga?








Kommentarer:
Postat av: MAMSEN

sVÅRT ATT SE LITE SUDDIGA BILDER. MEN KUL ATT DU UTVECKLAR DET HELA MED MER TYG DET GILLAR JAG.

NU HAR JAG SAGT MITT.JOBBAR NU VIDARE...KRAM MAMMA

2009-03-03 | 05:29:57
Postat av: emmy

jag tycker att den verkar fin, i alla fall det man ser av den. Kram

2009-03-03 | 10:38:11

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback