Se flere på HITME.NO

Fredag den 13:e!!

2009-03-1317:16:09
Skrivet av Sandra Edlund

Då var vi här igen! Fredag... och inte vilken fredag som helst. Men va fan, det var ju inte länge sen vi hade fredag den 13:e! Det var ju inte så roligt....

Det komiska är att jag "råkade" boka in en tandläkartid just denna dag. Har precis varit där och JAG ÄR CHOCKAD!!!

Bruden har inga hål!!  *jiiiihaaa!* :)

Jag har nog världens sämsta tänder, behöver bara tänka på godis så får jag hål i tänderna! När jag var där förra året slutade det i en räkning på 2500 kr! Idag kostade det bara 383 kr! Försäkringskassan går nu in med 300 kr rabatt för alla mellan 20-30 år! Tips till er som tycker det är dyrt att gå till tandläkaren.

Något annat som var förvånandsvärt positivt var att vi pratade om pris på tandrelgering, tydligen så behöver du bara betala 15 % av priset när du överstigit 15 000 kr!!! Sjukt bra!

Jag mår ju väldigt dåligt över mina tänder och har masa agg mot mina tidigare tandläkare jag hade under den tiden då tandläkarkostnaderna fortfarande var gratis!
Idag kostar det det stora summor och är betydligt mer komplicerat än vad det var när man var liten. Men pga deras misstag så har jag fortfarande snea tänder och mår väldigt dåligt över det!

Ska man göra något åt det.... eller inte.... det är frågan!



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback