Se flere på HITME.NO

Dags att gå vidare...

2009-06-1319:27:53
Skrivet av Sandra Edlund

Har funderat och funderat de sista dagarna på vad jag ska göra med bloggen min. Har inte känt att jag haft lust att uppdatera och därmed har den stått stilla. Ny bloggtorka kan man tro, men det ligger lite mer bakom det denna gång...

Som ni säkert förstått så har jag varit låg den sista tiden och har ingen lust att skriva ner vad som det handlar om. Ett privatliv har ju alla rätt till och de som står mig nära, de som finns för mig kan jag dela med mig av mina problem till. Men inte genom en blogg...

Men jag inser nu att människor som inte värderar mig eller min närvaro mer än så här inte ska få mig att må dåligt. De är helt enkelt inte värda det! Tragiskt men sant! Ibland måste man gå en väg man inte vill ta...


Men inte ska jag gå ner mig bara för detta! Dags att rycka upp sig och gå vidare nu tycker jag!

Så härdan efter ska jag uppdatera lite mer. Håller på förfullt på med ett stort beställningsjobb för CKRETS och flyttkartonger fyller upp hela lägenheten och det närmar sig inflytt! Nu är det inte långt kvar :)

Sist men inte minst vill jag tacka för alla bokföringstips!


Kommentarer:
Postat av: Sandra

Ho ho min vän..

Jag vet inte vad som händer i ditt liv just nu, mer än att ni ska flytta snart:)))

Det är ju dunder mega kul!

Ser så mycket fram emot att traffa er snart i ert nya hem.

JAg hoppas verkligen inte du låter dig påverkas av de svenska as som "ful kommenterear" på din blogg. Jag fattar att folk måste vara avundsjuka och inte kunna glädjas åt andras lycka. Men jag förstår inte poängen med att då vilja trycka ner den som mår bra.. bara för att man själv mår bajs. Eller anser att något är fuskigt. Man ska glädjas i andras lycka. Mår jag inte bra och har någon i min närhet som är glad över något.. då vill jag hellre lyssna på den glädjen och suga ur lite glad energi... än att förpesta ens dåliga energi.. Hellre 2 glada än 1 bitter och en lesden!!

Att få glädjas åt andras lycka är ju det bästa.. att få göra en annan människa är ju det bästa.. att ge någon en bra kommentar eller fråga hur man kan få må som ex du i detta fall.. bättre att fråga hur man gör i stället för att kasta skit!!

Du är smal och snygg.. men herre gud.. inte fasen har du bestämt att det ska vara så.. din förbränning ligger utan för ramen av vad jag någonsin sett.. ja, det är fusk.. men det kan ju istället inspirera mig att göra något åt min situation i stället för att vara avundsjuk.

White trash fattar jag inte alls.. Hur skulle du kunna vara withe trash????? Taky?? du??? ha ha ja det är ju så när man inte känner någon, då fattar man sige en egen uppfattning.. men det finns ju inget runt dig som skulle kunna ens på minna om "White trash"??? ha ha ha AVUNDSJUKA heter det!!!

Du är en super bra vän, med bra värderingar och ett otroligt stort driv i det du gör.

Du har startad en egen firam och SYR BAD KLÄDER!!! Helt otroligt enl. mig Ni har hittat ett hus om ni älskar och ni FICK KÖPA DET!! helt otroligt i gen. Sen har du en pojkvän som är suuuuper emot dig och alla dina vänner..Helt otroligt igen!

Ja det finns tusen saker som gör dig bäst!!

Jag fattar inte varför man måste vara elak... negativ kritik kan man ge.. men man behöver inte vara elak!!!!



Ha en bra dag och hoppas målnen drar undan och en sol tråle träffar dig när du läser.

Kram Sandra





2009-06-14 | 13:15:09
Postat av: Sofia "smygläsare"

Hej!



Har varit in på din blogg och smygläst lite, hittade hit för att jag någon gång för lengesen sökte på nått, tyckte bloggen var intressant och som gammal E-tuna bo var det intressant att läsa en blogg om någon som bor kvar i stan. Vissa bloggar gillar man inte, men då behöver man ju inte ge dom skit, utan helt enkelt kan man bara sluta läsa. Tyvärr är det nog avundsjuka tjejer som sitter o kastar skit på dig för att dom är så missnöjda med sitt eget liv. Jag håller på och ska starta eget företag och får inspiration från driftiga tjejer så fortsätt köra ditt race och lycka till.

2009-06-17 | 08:49:25
Postat av: Sandra

Sandra min vän! Vad underbart härlig du är!! Jag förstår att du står som ett frågetecken efter mina senaste inlägg och undrar vad som händer. Att folk skrivit elaka kommentarer är som sagt bara löjligt, ännu mer löjligt att verkligen ta åt sig av de. Men ibland blir det lite för mkt och bägaren rinner över. Saker som man egentligen inte skulle bry sig om, blir mkt större än vad de egentligen är. Som i detta fall att bry som vad några IQ befriade hemliga läsare skriver i min blogg om mig. Det är inte det som har tagit ner mig under jorden den senaste tiden men jag kan förstå att ni läsare tror det!



Nu är det inte långt kvar tills vi flyttar och vi ser fram emot ditt besök lika mkt som du gör. Om inte mer ;)



Puss o Kram på dig gumman!



Smygläsaren Sofia: Vad kul att du är här och smygläser :) Kul o höra att du får inspiration av mig, blir ju nyfiken på vad det är du ska starta för företag? Att bli egen företagare är mkt jobb men kul om man gillar det man håller på med.



Tack för dina ord och hoppas det går bra med företaget! :)


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback