Se flere på HITME.NO

Nu är det dags... för en ny bil!

2009-06-2211:17:49
Skrivet av Sandra Edlund

Känns så himla bra att jag äntligen gjort alla dessa tråkiga saker med min bil, som man tyvärr måste göra.

Lämnade in bilen för kamremsbyte och service förrförra veckan... *puuuh*... roligare saker kan man ju lägga pengar på just nu : ( Men nu är det äntligen gjort iaf!
Sen besiktade jag bilen förra tisdagen... och den gick igenom!! Så äntligen har jag denna tunga sten släppt! Sååå skönt!



Så nu när jag äntligen gjort allt detta så tänkte jag att jag faktiskt ska sälja den... låter väl logiskt! Hahaha...!
Har haft den sjukt länge nu och något nyare vore kul o införskaffa sig. Ska bara lista ut vad jag vill ha för bil?
Har ni några bra tips så får ni gärna hojta till!

Det är inte det lättaste att hitta rätt bil!



Kommentarer:
Postat av: Robert

Hallå.

Såg precis en annons på Peugeot 308cc eller ngt sånt. Blir väl en storebror till din bil, det kanske vore nåt.

//R

Postat av: josefin

en Honda Intergra Type R..men det är bara för att jag vill ha en sån igen...Honda är helt underbart....annars finns det ju Honda Civivc som inte är hetl dumma heller.

2009-06-22 | 16:15:46
URL: http://ilonasmamma.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Blev du avis på min nya pärla??? Fast du ska väl ha något häftigare en en kombi kan jag tänka mej...

2009-06-22 | 16:28:17
Postat av: jewa

Volvo S60. Den har jeg og den er ganske bra bil. Veldig behagelig på langtur og har bra stereo anlegg. Veldig komfortabel bil. :)

2009-06-22 | 17:01:20
Postat av: Sandra

Robert: Ja, jag hittade också den häromdagen... Har inte sett den IRL än men... nja, kanske ska ta mig en titt på den :)



Josefin: Just en Honda Civic Type R kollade jag på när jag köpte min nuvarande bil. Den gillar jag som fan! Men jag måste säga att den gamla modellen är snyggare än den nya. Om jag får tycka :)



Mamma: Haha.. ja, precis! Ingen kombi här inte... tror jag iaf. Vet inte alls än så länge :(



Jewa: S60 känns nästan som en stor bil för mig, men jag kanske underskattar den. Bra stereoanläggning har jag kommit fram till är väldigt viktigt iaf! Älskar att lyssna på (hög) musik när jag cruisar runt! :)

2009-06-23 | 02:05:31
URL: http://sandraedlund.blogg.se/
Postat av: josefin

2009-06-23 | 19:06:13
URL: http://ilonasmamma.blogg.se/
Postat av: jewa

BMW 3 serie og Lexus IS200/300 er noen biler å anbefale. Dessuten BMW er kult. :)

2009-06-26 | 06:02:47

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback