Se flere på HITME.NO

Stressmage...

2009-07-1618:06:30
Skrivet av Sandra Edlund

Usch, nu har jag en sån här stressmage igen och alldeles för mkt saker som ska göras och tänkas på... i vilken ordning ska man göra allt? Vilket är smartast...??

Har 2 timmar på mig innan jag ska åka till jobbet och innan dess så tänkte jag att jag skulle ha packat min väska för att åka till Smögen imorgon. Ska iväg jobbe lite....Men väskan jag ska packa i är full med kläder från flytten. Har ju inte fått mitt dressingroom klart än så därmed har jag ingen koll på mina kläder. Just där (!) har jag sen nästa problem! Hur ska jag kunna packa när jag inte hittar mina kläder!! Gaaaah!!

Har haft massor av saker som jag skulle sy innan jag begav mig som jag fått stryka på listan "things to do"

Skulle behöva (MÅSTE) fixa mina naglar innan imorgon, de ser förjävliga ut! De flesta har gått av nu när man hållt på o grejjat... Antar att rensa ogräs och fina naglar inte hänger ihop så bra!! Hmmm... ;P

Tog just och letade fram mina eldstavar iaf så jag har de klara inför morgondagen. Blir nämligen lite eldshow imorgon bland annat och det var ju jättelänge sen sist så jag var tvungen att "testköra" de lite... verkar som det fortfarande sitter :)

Vågar dock inte tända på de, behöver ju inte skrämma slag på grannarna :)







Sen har jag massa samtal som jag ska ringa som jag inte hunnit med... men om jag slutar blogga här så kanske jag hinner med mer ;) Eller vad tror ni?


Kommentarer:
Postat av: Ella

Know the feeling.. har varken fixat naglarna packat letat fram eldstavarna eller nåt! Måste sova.. Hörs å ses i morgon!


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback