Se flere på HITME.NO

En dag ute i solen...

2009-07-1420:00:25
Skrivet av Sandra Edlund

Eftersom solen är tillbaka igen är det bäst att passa på o njuta av den så gott det går! Ibland är det skönt att man jobbar natt för då har man dagarna att utnyttja hemma. Kanske inte alltid sover så mkt som man behöver men man njuter desto mer :)

Började dagen med att ta en promenad i området och beundras över hur fina hus det finns här. Hitta inspiration och drömma sig bort :) Gick bort till en badplats längre bort där en av våra vänner bor. Riktigt najs!



Satt och slängde med fötterna i vattnet ett tag och bara njöt! Tills vi gick vidare hem för att möta upp min bror som ville komma ut och sola och bada lite. Så då gick vi ner till vår närmsta badplats. Sammanlagt finns det 5 badplatser som jag känner till på den här lilla sjön.



En kvällsbild på vårt närmsta bad, härligt spegelblankt och varmt! :)

Men idag blir det inge kvällsdopp då jag ska åka till jobbet nu!

Later!



Kommentarer:
Postat av: Malin

Ser så ljuvligt ut! Vill se mer bilder på huset. Är ju avundsjuk på alla som får ha sett det och jag vet knappt någonting! Mejl mottages tacksamt!

2009-07-15 | 06:50:01
Postat av: Sandra

Ja, jag håller med om att det har varit dåligt med bilder på huset! Roligare att få se det IRL! Såg att jag har missat massor av inlägg i resedagboken från dig!! Ska bli kul o läsa om er resa! :)

Postat av: Nina

Det ser hellt underbart ut gumman. Kommer å hälsar på i sommar!

Stor kram och ett stort GRATTIS!

2009-07-16 | 15:16:51
Postat av: Sandra

Nina: Vi HAR det helt underbart! Trivs så himla bra!! Du får absolut komma o hälsa på. Vi planerar in en inflyggningsfest i samma veva som å-festen troligtvis. Hoppas du kan komma då kanske! :)



Kram

2009-07-16 | 18:08:26
URL: http://sandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback