Se flere på HITME.NO

Altanbygge igång!

2009-07-0719:32:24
Skrivet av Sandra Edlund

Det hålls på förfullt med altanbygge här hemma och det ser riktigt bra ut! Nästan 60 kvm altan blir det och det ser ut att bli sjukt stort!





Ska bli helt underbart att kliva ut på altanen när den är klar! Bara vädret kunde bli lite bättre också så vore det perfekt!

Det shoppas varje dag nya saker till huset. Igår var vi på IKEA och storhandlade massa. I loooove it!

Vi har fått massa hjälp av diverse vänner som är hantverkare och huset är fullt med folk som sover över. Jag är husmor och fixar så alla får kaffe och mat på bordet! :)

Imorgon får jag besök av massa tjejkompisar som vill komma och se hur vi har det! Blev fler och fler så  i blir ett gäng som förhoppningsvis ska sitta ute på vår nya altan imorgon och ta oss ett glas vin!

Nu måste jag gå och kolla till bygget!

LATER!


Kommentarer:
Postat av: ann

Oj vad snabbt det går! Vad roligt! Det ser ut att bli en stor baddar-altan, vad fint! Det blir väl ramp upp så vi kommer upp med vagnen förstår jag??



KRAM :-)

Postat av: Sandra

Hehehe.. ja här går det undan! Uppe med tuppen och kör tills solen går ner!



Ska höra med herrn imorgon om de fixar en ramp åt er! ;)

2009-07-07 | 23:40:11
URL: http://sandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback