Se flere på HITME.NO

A night in Stockholm!

2009-07-2618:53:27
Skrivet av Sandra Edlund

Denna söndag tillbringas i lugnet... Baksmälla var namnet!! Eller mestadels en jäkla huvudvärk. Att festa på vin är tydligen inte min grej!

Tog mig in till Sthlm igår och hälsade på Emma där hon bjudit in till en liten sommarfest! Det var massa tjejer och 1 "stackars" kille :)

Min kamera var med men tyvärr så hittar jag inte min kamerakabel för att överföra bilder, därför det varit lite dåligt med det den sista tiden :)

Men tur nog var det inte bara jag som tog kort! :)



               Det dansades friskt hemma i Emmas vardagsrum

Troligtvis till denna underbara låt! JAG BARA ÄLSKAR DEN! Man blir så glad när man hör den :)






Taxichauffören var sjukt rolig, här drog han på stereon till låten "put your hands up, baby..put your hands up" och så dansade han! Hahaha... självklart var jag tvungen att vara med på ett hörn med denna roliga taxichaufför! :)



             hmm... ser ut som att taxiresan var lite galen överlag!



                                        Jag dansar... eller nåt! ;)



Emma tillsammans med hennes förra chef, Therese. Som jag sen fick höra var runt 45 år gammal!! Knappt så jag tror på det....

Det var riktigt trevligt att träffa alla tjejerna och röra på mina lurviga lite! Tack så jättemkt för en trevlig kväll tjejer! :)

*Lots of kisses*


Kommentarer:
Postat av: eMMa

Guuud va kul vi hade!! Så glad att du kom!! Får dock ursäkta att jag va totalt döööd igår när vi vaknade! Jag hade behövt den där nercabbade åkturen jag med! haha puss!

Postat av: Ella

Redo för en omgång till?

2009-07-29 | 13:27:58
URL: http://ellasweb.blogg.se/
Postat av: Sandra

Emma: Ja, det var verkligen jättekul!! Inte behöver du ursäkta dig, jag var lika dåliga jag! Men kvicknade till lite under åkturen hem av allt fläktande :)



Ella: Jag trodde jag var det ;)

2009-07-30 | 19:24:30
URL: http://sandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback