Se flere på HITME.NO

Blogghörnan talar

2009-01-0318:45:40
Skrivet av Sandra Edlund

Det är den första lördagen på detta år och jag sitter i min blogghörna och har precis hällt upp ett glas rött åt mig. Denna lördag har inga måsten eller bestämelser, härligt!



Äntligen känner man sig som en människa igen (nästintill iaf) och jag känner ro i kroppen efter alla helgdagar som varit! Fast än är det ju inte slut på helgdagar. På tisdag är vi där igen, men då är jag ändå ledig så mig kvittar det!

Kom precis på att detta är ett yppert läge att hälsa på pappa och Kikki imorgon. Dock vet de själva inte om det än... förrän nu då! Eller....? :) Är ni friska och orkar med lite besök så ring 1 gång... annars ring 2! Haha... vilken humor jag har! Måste vara vinet som talar! :)

Näää.. nu ska jag skriva lite mail och sen svepa i mig vinet innan det bär ut för lite god restaurangmat!

Lots of Love!



Kommentarer:
Postat av: Julia

och inte vilket mail dom helst!! Ååååh TACK :) Super kul!!

Postat av: sandra

Hihi... Det kommer bli grymt kul! :) Looking forward to it!!!

2009-01-04 | 01:25:42
URL: http://sandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback