Se flere på HITME.NO

Tråkiga läsare....

2009-01-1617:39:35
Skrivet av Sandra Edlund

Ni är ju då inte så roliga att skriva jäntemot, ingen feedback får man knappt!

Tack till Emma som kommenterade att hon gillade mina trosor!

Vad som glädjer mig är att jag fått massa positiva och bra kommentarer på min andra sysida där jag kan lägga upp bilder. Även fått in förfrågningar på beställningar. Tur är det, annars skulle jag börja bli tveksam på om jag var fel ute med mina grejer. Det är ju det absolut viktigaste för mig att veta vad NI tycker! Självklart gör jag mkt av eget smak och tycke men jag ska ju inte bara gå på vad jag gillar. Alla har vi olika smaker och för mig betyder det massa om folk vill säga vad de tycker.

Comprende?

Ingen lust att skriva mer nu....


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback