Se flere på HITME.NO

Alla hjärtans dag...

2009-02-1515:32:34
Skrivet av Sandra Edlund

Vilken mysig dag det var igår...

En superfin och trevlig middag på Jernbergska i Rademachersmedjorna var det som väntade mig när vi skulle iväg. Det är så himla mysigt där. Klicka på bilden för att komma till deras hemsida där ni kan kolla!



Det är absolut den bästa restaurangen som finns här i Eskilstuna och för alla Er som inte varit där... Ni måste dit! Men ta med den feta plånboken :)


När vi kom dit så stod det rosor till mig på bordet...







Efter en 3 rätters med massa gott därtill gick vi därifrån mätta o belåtna. Otroligt bra service och utsökt mat! :)

Väl hemma hade grannarna inflyttningsfest och det var full fart! Vi kom lite senare men stannade hela natten lång. Mycket folk var där, vissa roligare än andra!

Det mest extrema på hela kvällen var "paret" som kom upp från källaren helt blöta i håret och hade jökat i deras dusch!!! HALLÅ!!?? Hur funkar man då!? Snälla nån.. att det finns sånna människor!
Är ni så jävla kåta... GÅ HEM DÅ!

Hade det varit i mitt hem hade de åkt ut med huvudet före... illa kvickt!

Vi är inte 15 längre.... (närmare sagt var hon 3 barns mamma på 40 år!!)



Kommentarer:
Postat av: Hanna

Ser jättemysigt ut!

Postat av: eMMa

haha jag hörde om "paret" vilken jävla grej!!! :D

2009-02-16 | 22:04:23

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback