Se flere på HITME.NO

Dator till frukost?

2009-02-1114:43:13
Skrivet av Sandra Edlund

Jag har en speciell dagsrytm... det är ju inte så konstigt med tanke på att jag jobbar natt. Att jobba så omvänt som jag gör så måste man ha otrolig disiplin för att klara av det. Med det menar jag att har man ingen disiplin så kan du sova bort hela dagen eftersom du inte har något speciellt att gå upp till och då blir du sen inte trött när du är hemma från jobbet vilket kan ge stora sömnproblem under morgonkvisten.

Jag är en tjej med lite disiplin, men med tillräcklig för att klara av det. Under veckans gång så tänjer man lite mer för varje dag på hur snabbt du hamnar i säng efter jobbet och på hur tidigt du kommer upp på "mornarna"

Att ha en laptop i sängen för mig är inga konstigheter. Baby ligger alltid o kollar på film innna han slocknar så när jag kommer hem står datorn alltid på och han snarkar. Jag stänger igen den och sen när jag vaknar på morgonen så är laptopen min väckarklocka. Utan den så har jag svårt att komma igång. När jag vaknar till startar jag datorn och loggar in för att kolla mina mail bland annat. Ibland finns det mycket att läsa och ta tag i ibland mindre. Idag kom jag på mig själv efter 2 timmar av uträttade ärenden på internet att jag låg fortfarande i sängen med rufsigt hår och inte gått upp!


Snacka om att man har konstiga dagar....


Detta kanske vore något för mig.... "frukostbricka" för datorn...



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback