Se flere på HITME.NO

Underbara väder!

2009-12-2214:23:19
Skrivet av Sandra Edlund

Vilken underbar jul detta år kommer bli! Jag känner det på mig och mkt beror på detta vita väder som ligger utanför dörren. Nog för att det är kallt och jävligt... och är det något jag hatar är det att frysa. Men allt som kommer med kylan här ute i huset väger upp allt det jobbiga...

För ett år sen åkte jag och Baby runt i detta område och avundades de som bodde i detta supermysiga område och tittade in i stugorna på hur mysigt de hade. Nu sitter vi själva här ute och ska fira jul ihop med familjerna i vårt underbara hus. Känner helt underbart....

Se så mysigt det är på vägen hit..



Jag har vårt hus i ryggen när jag fotar denna vy. Riktig mysig väg :)

Idag fick vi ett överraskande besked om att vår braskamin redan kommit med leverans!!! Vilket vi inte väntade förrän nästa år (dvs. några veckor till) Men nu kanske vi kan få igång mysfaktorn tidigare än planerat! Åhhhh.. jag längtar så! :)

På vår tomt stor en stor fin björk som vi varit lite oense om vi vill behålla eller inte.... Men vi kom överens om att vi inte ska röra den förrän vi har en braskamin iaf. Nu är den här men jag vet inte om jag vill ta ner den ändå....



Den är ju otroligt fin just vid den här årstiden iaf... Får se i sommar vad vi känner igen!

Tog mig en promenad ner till sjön när jag var ute med Blackie och såg att det var många som varit ut på isen och gått... Vet inte om jag litar på den riktigt än. Blir livrädd när Blackie springer ut för att leka!



Solen låg på så fint idag....

Karins och Henriks planerade husbygge är nu igång rakt över ängen från där vi bor. Ska bli jättekul att följa det och se hur det går. De skriver en blogg om hur det går som ni kan klicka er in på om ni är i "byggahus tankar" www.paradisetpajorden.blogspot.com


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback