Se flere på HITME.NO

Bilder från Dreamhack!

2009-12-0216:03:00
Skrivet av Sandra Edlund

Lite fler privata bilder från dreamhack kommer här:



Efter 3 timmars sömn på natten och 3 timmars körning under solens uppgång såg jag ut såhär när jag väl var framme... Måste nog säga att jag ser piggare ut än jag kände mig! Det var en tuff heldag!

I montern fanns stolar som gärna utnyttjades för att vila fötterna. Det gäller att välja de bekvämaste skor du kan hitta för att strosa runt i hela dagen. Trots detta går det inte att undvika blåsor och värk.... : /



För den som ville fanns Wii spel i vår monter där du kunde spela om du ville. Här boxas jag och Sanna! Hahaha... Sjukt kul... o jobbigt! : P




Så här såg det ut i en av hallarna där det spelades för fullt!





Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback