Se flere på HITME.NO

Mycket att uppdatera...

2009-08-0717:13:59
Skrivet av Sandra Edlund

Dagarna bara flyyyger iväg och snart är det slut på sommaren och semestern!

Jag önskar jag hade lite mer energi och att jag orkade göra mer saker än vad som just nu orkas med. Värmen tar mkt energi och allt besökande tar mer på krafterna än vad man tror. Det är självklart otroligt trevligt när folk hälsar på men det är inte förräns efteråt som man känner att det tar på krafterna.

Som i onsdags då hade vi besök av 5 olika familjer från att klockan var 11.00 på morgonen och sista gick hem 03.00 på natten. Det blev en lång dag! Började dagen med att sätta ihop den nyinköpta paviljongen jag fick övertala Baby om att vi skulle ha. Som han nu förövrigt är lika glad över som jag :)



Supermysigt blev det med den på altanen som både ger skugga på dagen och sen har både myggnät och sidor att stänga in sig i mot kvällningen! Riktigt mysigt när vi tände massa ljus och fixade till det under kvällen.

Så den var vi ju tvungna att inviga under kvällen med lite härlig grillning och en flaska rose. Magnus, Ann och Svante kom och gjorde oss sällskap!



                       Min Baby lekte med Magnus och Anns Baby!

                                           Lika barn leka bäst??



                                  Grabbarna tog sig ett kvällsdopp!

Dagen efter var det dags för ett besök till Parken Zoo. Hela tjocka släkten tog oss dit. Baby och jag hämtade upp brorsonen på dagis och sen mötte vi upp min mormor, mamma och hennes gubbe med hans barnbarn.

Det var varmt men gick bra ändå!



Baby ger brorsonen sin en bitch-slap så han sköter sig under vår utflykt!... Eller var det sololja han smörje in honom med. Minns inte riktigt ;)



                       Kevin visar hur man rockar i Parken Zoo :)



                                Mormor var "mini polis" under dagen!





Mamma passade på att beta lite... nej, nej... just ja. Det här var ju minigrisen vi hittade ;)



       Man tittar bort en sekund och han är där och snor min glass ;)



                              .....Ute och åker båt i fantomenland......



                           Kevin åkte rutschebana, läskigt kul! :)

Det var jättetrevligt att vara i Parken, synd bara att det var så varmt. Många djur låg mest och vilade sig i skuggan men det var kul ändå. Kevin var så himla gullig och rar. Han fick med sig en liten tiger hem och jag avslutade med att ge honom beröm för hur duktig han varit idag och då svarar han "Ja, du med!"

Så töööööt ;)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback