Se flere på HITME.NO

Tappat gnistan!

2009-08-2820:02:41
Skrivet av Sandra Edlund

Jag har verkligen tappat gnistan med att skriva på den här bloggen!

Därför det varit otroligt dålig uppdatering den sista tiden och jag ställer mig själv frågan, vad ska jag göra åt det?

Den största anledningen är för att jag själv tycker att uppdatera utan bilder suger! Och ska jag uppdatera med bilder så är jag alldeles för bekväm för det. Sen min bluetooth gick sönder på datorn så har det blivit så tråkigt att behöva dra i sladden för att få över bilder.. speciellt sen när sladden blev glapp och strular massa.

Sen är ju frågan vad vill folk läsa om egentligen..? Vardagslivet? Vad man äter (recept)? Shopping inköp (kläder, skor, smink mm)? Husprojekt? Turnelivet? Tankar och funderingar? Eller vad intresserar er läsare egentligen?

Får jag inga svar så vette fan vad denna blogg ska vara bra för ;)


Kommentarer:
Postat av: jewa

kanskje noe om livet ditt, livsstilen din, at folk kan lære å kjenne din personlighet? bare noen forslag vettu.... :)

2009-08-29 | 01:01:14
Postat av: MAdde

Allt, o inget, bara skriv, man får fly vardagen om man kan få läsa lite om andra, o som inte e skvaller, bättre o ta o berätta om den riktiga sanningen

2009-08-29 | 10:24:24
Postat av: Frida S

Det är ju bara skoj och se vad du pysslar med i största allmänhet! Fortsätt att skriva! Kram

2009-08-29 | 11:08:14
Postat av: mr T

allt är av intresse det du gör, arbete vardag mm. Men framför allt bilder på dig. Kanske flera med dina egna kläder.

2009-08-29 | 11:11:26
Postat av: roffe

Fortsätt, allt är kul o läsa om! du gör snygga kläder!:)

2009-08-29 | 13:59:05
Postat av: Karin

Gumman jag tycker jätte mycket om att läsa vad som händer i ditt liv...blir tråkigt om du slutar!

2009-08-29 | 14:42:01
Postat av: big

fortsatt som tidigare. Mera bilder på dig kommer nog att öka antalet läsare. Du är ju underbart vacker

2009-08-29 | 22:23:27
Postat av: man

sluta inte du är bäst och snyggast

2009-08-29 | 23:25:50
Postat av: killer

du som är bäst och ser bäst ut på nätet måste bara fortsätta. Mera bilder på dig i underkläder vore underbart

2009-08-30 | 01:02:07
Postat av: hunter

fortsatt som du gör nu. Du är bara helt underbar. Vill se mera bilder på dig

2009-08-30 | 02:16:14
Postat av: Mamsen

Klart du ska fortsätta att blogga. Jag måste ha full koll. ;-) Kram / Mamsen

2009-08-30 | 08:14:02
Postat av: Jonna

Jag tycker om att läsa vadsomhelst härinne! Man håller liksom koll på vad du pysslar med :-) Skulle vara kul att se mer av huset och eventuell renovering, det är ju något vi har gemensamt just nu! ;-)



Hoppas att ni hade en superbra inflyttningsfest igår, sorry att jag inte hörde av mig - Mathias mamma och hennes man är nere i Stockholm så vi var ute i Märsta och sov kvar där.



Men nu är vår bil fixad så jag hör av mig nån dag efter jobbet så kan jag åka ut ock kika så får du bjuda på en kopp té!



Massa pussar till fina dig och jag hopas att du fortsätter att blogga!

Postat av: Rodge

Det händer ju 1000 saker hela tiden i ditt liv, klart du ska fortsätta blogga!!



Som husägare finns det ju alltid nya saker som sker, eller hur?!

Knasiga vänner som sågar med klinga i parkettgolvet osv ;)



Och om blåtanden är trasig så finns sådana som små USB stickor för liten peng som borde få fart på den smidiga överföringen igen, tips bara :)



Blogg on girl!! :)



// Rodge

2009-08-30 | 20:40:27
URL: http://www.rogersundberg.com
Postat av: Rebecca

Gumman, vet att jag varit dålig på att kommentera, är ledsen för det! Men det betyder inte att jag inte tycker om att läsa din blogg, för det gör jag!! Nu har du ju så många spännande projekt på gång så det är jättekul att höra om det! Speciellt nu eftersom vi bor så långt ifrån varann :( Så, fortsätt blogga!! Pleeease :)

2009-08-31 | 10:53:06
Postat av: Malin

Eftersom vi ses så sällan blir det ett sätt att fortsätta ha koll på vad som händer i ditt liv.



Men du skriver inte för min skull, eller någon annans. Du skriver för din egen skull.



Skriv om det du vill, men var säker på att det finns en hel del av oss som gärna läser om vad du hittar på.

2009-08-31 | 12:03:29

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback