Se flere på HITME.NO

GridGirl!

2009-08-1621:09:01
Skrivet av Sandra Edlund

Har en lugn söndagkväll hemma i soffan, Baby är och hämtar pizza och så fort han kommer hem blir det en film och mys!

Har haft en lerig upplevelse i Mållilla där jag var gridgirl igår! Det började med spöregn men blev bättre väder sen. Det är så himla kul o vara iväg och träffa alla inom Speedwayen. Det har ju gått några år nu att man fått riktigt bra kontakt!

Är extra glad då jag helt plötsligt blev inkallad till högsta chefen på BSI som ville diskutera min kläddesign. Vi hade ett givande möte och jag hoppas att det leder till något gott. Uppdaterar om vad som händer med det på Ckrets! :)

Tyvärr så glömde jag kameran men har en mysig bild att visa hur jag såg ut om fötterna efter att vi var klara ;)



Nu kom pizzan....!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback