Se flere på HITME.NO

Finaste kommentaren!!!

2009-08-0114:15:18
Skrivet av Sandra Edlund

Åhhh.. fick just den finaste kommentar någonsin tror jag!!
Här ligger du i lä älskling ;)

Som ni kanske vet så har jag haft lite inbjudningar till Spotify där jag delat ut de till folk som gjort reklam för mina projekt med Ckrets!
Har enbart några få inbjudningar kvar då jag såg att Karin var ute efter en, hintade jag lite fint om att Ckrets delar ut de för lite reklam, annars hade hon självklart inte fått någon ;)

Hon som just startat sin blogg gjorde så fint ett inlägg som verkligen träffade mig rakt i hjärtat!

Sååå himla fint skrivet av dig gumman!! :)

Tusen tack!

Notis: Många länkar blev det!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback