Se flere på HITME.NO

Cars cars cars!

2009-08-1922:33:25
Skrivet av Sandra Edlund

Inte bara jag som köpt mig en ny bil. Samma dag åkte min bror och handlade sig en ny bil han också! Eller jag vet inte om man kan kalla det bil... det är snarare likt ett flygplan än en bil ;)

Denna gång blev det en mercedes CLS 55 Kleeman för hans del! Mni nya bil går som ett spjut med 240 hästar... hans nya bil har 640 hästar!!! Dock lite tyngre bil men jääääävlar vad den motorn rör sig!



                                      Brors nya bil VS min nya bil :)

Han är lika glad som jag är för sitt nya inköp och vi är ute och åker hela tiden!



Kommentarer:
Postat av: jewa

det e gasnke kul mercedes broren din har kjøpt. men jeg lurer på hvorfor du kjøpte TDI istedet for bensin?

2009-08-21 | 22:38:31

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback