Se flere på HITME.NO

Jaha... God Morgon!

2009-04-2010:46:03
Skrivet av Sandra Edlund

Trodde jag nog aldrig jag skulle säga vid den här tiden just denna dag efter det jag varit med om!

Det var kryssning som sagt! Med jobbet... Eftersom jag och Baby jobbar på samma jobb så var vi iväg båda två. Känns tryggt att ha honom vid min sida på en kryssning när det bara var jag som var tjej med på resan.

Kryssning innebär att precis aaaallt kan hända och man vet aldrig vad som komma skall. Vi hade med oss vår f.d produktionschef som precis slutat. Så det var "konferans" där han grinade och tacka för sin tid på slottet! Vi hade buffén, ät och drick tills du spyr! Det var karaoke, som vi tyvärr inte hann sjunga på men skratta åt andra! Vi hade de som var radiostyrda redan efter att bussen kommit fram till hamnen vid 15.30 -tiden och sen fortsatte med en platta Smirnoff till frukost! Vi hade han som gick ut och la ut danssteg på golvet för att kunna dansa...  mm mm...

Och vi hade självklart mig som är så himla åksjuk att jag vaknade mitt i natten och spydde för att jag mådde så dåligt! Den här gången var det min tur Baby! Vilket radarpar vi är asså... ;)

__________________________________

Efter solsken kommer regn...

Nämligen dags för mig att jobba samma natt vi kom hem! Inte så roligt, det var jobbigt och därför är jag förvånad över att jag inte kan sova längre än så här. Knappt sovit på kryssningen och sen jobbat under natten. Ändå vaknar jag nu...

Vad är det som händer...?


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback