Se flere på HITME.NO

Blandade känslor!

2009-04-2918:41:02
Skrivet av Sandra Edlund

Det är mycket känslor inom mig just nu! Allt från glädje, ilska, besvikelse och förhoppningar...

Sitter hemma ensam och har all tid i världen och tänka på allt mellan himmel o jord. Händer det även er att ni ibland stannar upp och tänker på livet ibland?!
Det bara flyger iväg och vart är man påväg egentligen?

Planerar ni ert liv eller tar ni det som det kommer?



Vad jag ska planera just nu är iaf  valborgsmässoafton! Det innebär lite härlig grillning för vår del ute hos Magnus och Ann.  Blir en hyfsad lugn kväll för mig då jag ska åka till Arlanda fredag morgon. Blir en helg uppe i Norrland för min del tillsammans med Ella och Sara. Hardrock Hallelujah står på schemat!

Ni har väl inte missat att Hardrock Hallelujah har fått en egen blogg där vi uppdaterar om turnen?


Så vad jag borde göra nu är att byta däck på bilen, packa iordning allt inför resan och äta lite mat....

Men först ska jag prova mina nya kläder jag just shoppat! :)

Puss o Kram!


Kommentarer:
Postat av: Madde

Jo, vet precis vad du menar att man ibland stannar upp å reflekterar över livet.... men det tror jag ä bra, så man inte bara kör gärnet hela tiden. Man måste stanna upp å njuta ibland! ;)



/Kram

2009-05-01 | 17:14:01
Postat av: Anonym

er det lov å spørre hvliken bil du har? bilmerke og modell?

2009-05-02 | 21:26:47
Postat av: Sandra

Äh.. gumman det är bara och köra.. se vad mycket kul som har hänt på bara 1vecka!!



Kram Sandra

2009-05-03 | 20:23:49
Postat av: Dompan

hej gumman och grattis i efterskott , du jag ser inte dig på min mail boooooooooo .. jag ska gifta mig den 15 aug 2009 och du coh din man är bjudna på bröllop ... ella ska var gullig och blåsa lite eld för oss som bröllopsåpresent hehe tänkte kolla om du ochså kunde vara med hihihhii kommer ganska mycket folk ca 200 eller nåt .. emn du akn väll höra av dig så akn du komma till salongen på en fika snart pussar


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback