Se flere på HITME.NO

Västerås tur och retur

2008-09-1700:06:23
Skrivet av Sandra Edlund

Under eftermiddagen beslöt jag mig på 2 snabba att jag skulle bege mig till Västerås för att hitta lite små-material för att få lite roligare design på bikinisarna.
Hittade en butik som inte finns här i stan utan närmast i Västerås och tog min lilla pärla och begav mig. Lagom tripp sådär... men blev mäkta besviken, inte alls vad jag hoppats på... :( Så jag gick faktiskt därifrån heeelt tomhänt!
Hade fortfarande lite tid över innan butikerna stängde så jag tänkte att jag skulle tröst shoppa lite medans jag ändå var där. Men ett ynka litet spetslinne var det enda jag fick med mig hem! Shit vad tråkigt! Men men...

Storhandlade på vägen hem och var hemma i samma tid som idol började! Log lite extra när jag såg att Anders Bagge har väldigt bra klädsmak! Där sitter han och bär en "Manipulate" t-shirt i TV. Bra PR för pojken min... Den t-shirten designade han när vi kom hem från Thailand och hade lite Thai-inspiration... Kanske syndes :)



         Anders Bagge till väster

Efter idol lagades det tacos och så var det Gossip Girl nästa!


.... ännu en dag har gått! Det går fort när man har kul! ;)



Kommentarer:
Postat av: MAMSEN

ANDERS HAR BRA SMAK. KANONFINA T-SHIRTS. HOPPAS ROBBAN HAR KVAR SAMMA ARBETSPLATS SOM FÖRRUT. JAG HAR LÄMNAT ETT MEDDELANDE TILL HONOM. FIN-FIN BILD... KRAM MAMMA

2008-09-17 | 05:18:26
Postat av: Sandra

Ja eller hur! Kände du igen t-shirten?



Jo han har samma arbetsplats kvar... så han fick nog den i morse! Jag ska höra mig för! :)



Puss o kram!

Postat av: Sandra

Halloj igen

Verkar som om bilderna hos Roger blev kanon.. som vanligt. Fast han hade ju ett bra material att jobba med:)

Typiskt att du inte var ledig den veckan.. fast jag jobbar ju som en tok mest hela tiden.

Men någon helg eller måndag framöver kommer det att bli!!

Hoppas du har det bra där hemma Är tokigt nyfiken på er nya botad.

Snart så kanske jag sveper förbi:)

Hälsa karln.

Kram S

2008-09-17 | 13:16:30
Postat av: Sandra

Jaaaa... tycker du får ta din söta bil o hälsa på snart! :)



Hur jobbar du? Helger som vardagar? Jag har ju noll koll på ditt liv!

2008-09-17 | 16:09:04
URL: http://sandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback