Se flere på HITME.NO

Min pojkvän...

2008-09-0102:27:35
Skrivet av Sandra Edlund

... är en himla söt prick! 

Han är en otroligt omtänksam pojkvän som verkligen mår bra av att jag mår bra!
Men han är inte bara min pojkvän vi är nämligen "best buddies" också, tydligen!
Ibland undrar jag om han förväxlar mig med sina homies till grabbar. Nog för att jag kan vara rätt "rå" när jag skämtar och inte är allt för "fin" i kanten men häromdagen var jag faktiskt tvungen att påminna honom om att det var hans flickvän han pratade med!
Vad han berättade just då vill ni nog inte veta... *host*

Hans svar var iaf då... jo men vi är ju "best buddies" också ;).... eller?

Jo älskling du har rätt... vi är bästa vänner! Du är mitt bästa!

___________________________

Ligger i sängen och lyssnar på hur han fnittrar i sömnen, undra vad han drömmer egentligen!? Ett riktigt tjejfnitter kommer ut ur hans mun och ett sött leende lyser upp hans ansikte! Tyvärr får jag nog inget svar på det....

Men lite svar får ni om honom här:

Vad heter han: Robert "Boye" Peterzon
Vad har han för favoritfärg?: Svart
Vad har han för ögonfärg?: Bruna
Klädstil: Trash, trash, trash....
Har han färgat håret nån gång: OM! Inte så länge vi träffats men han skulle nog gärna vilja.
Längd: 187 cm
Har han klippt sig någon gång: Med en mamma som frisör händer det rätt ofta!
Har han piercat sig: Yes, i sina tidigare dagar. I ögonbryna, läppen, öronen. Idag är bara öronen kvar.
Har han några tatueringar: Kan man väl säga.. :)
Dricker han: Ja
Röker han: Inte längre, me don't like!
Vad har han för mobil: Nokia som han hatar. Letar förtvivlat efter nytt...
Vad vill han bli när han blir stor: En stolt pappa!
Vad har han för färg i sitt rum: Black of course... och det är faktiskt hans rum har vi sagt! Jag har ju mitt dressingroom :)
Har han någon/några systrar: Nope
Har han någon/några bröder: Yes, bror Johan "Folköl" Peterzon
Är han född i sverige?: Japp
Vad är hans favoritmat?: The food I make! Tror jag... han uppskattar den väldigt mkt iaf :)
Vilken mat hatar han?: Inte är de McD iaf ;)
Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon: Bjuda mig på en resa! Eller är det önsketänkande...?
Vad brukar han göra efter jobbet: Jobba mer....
Vad heter hans pappa och mamma: Rolf och Gunnel.
Har han bråkat med nån någon gång: Inte så länge jag varit i bilden... förutom munbråk med mig då! :)
Vad brukar han göra på helgerna: Dricka alkohol, umgås, titta på film, mysa med mig, äta ute....
Vad har han för musiksmak: Rock rock rock!
Brukar han svära mycket?: Inte mer än någon annan.
Hur/var träffades ni första gången?: På jobbet. Jag hälsade inte och han tyckte jag verkade vara en dryg jävel :)
Vad är han rädd för?: Inget! Batman har ingen rädsla ;) Jag vet faktiskt inte, att förlora de han älskar kan jag tänka mig!?
Vad påminner dig om honom: hans doft..!?
Vad var det första han sa till dig: "Hej!" Kanske..?
Vad var det första du sa till han: *inget* hahaha....
Vad brukar ni oftast skicka sms om: Söta små ord!
Är han beroende av något?: Ja, onico är det som gäller och MIG! Undra vad han är mest beroende av :)
Vad kallar du han: Baby
Vad kallar han dig: Kärt barn har många namn...
Tränar han: Nu är det dags igen, säger han!
Hårfärg: Mörk brun, några få "ljusa slingor" ;)
När fyller han år: 7 juni
Om du skulle ge han en blomma då han fyller år, vilken blomma skulle det vara?: Skulle han få välja: en plastblomma till vår hängkruka.
Om du skulle beskriva han med 3 ord, vad skulle de vara?: Omtänksam, känslig, underbar!
Gillar du han?: Ibland ;)

And here he is, my little Rockstar:




Love U dear.................

                                                                     ....


Kommentarer:
Postat av: ANNICA

VILKET OTROLIGT BRA KORT PÅ ROBBAN HA,HA

2008-09-01 | 06:15:59
Postat av: Bobby B

Söt du är :-)

2008-09-01 | 11:45:16
Postat av: eMMa

Vilket fint inlägg! Man blir ju alldeles varm i kroppen... Kärlek!!! :) Ni ger mig hopp!! hihi


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback