Se flere på HITME.NO

And the day goes on...

2008-10-3002:40:56
Skrivet av Sandra Edlund

Efter en marängsviss och 119 sidor i boken så kliade det i fingrarna på mig att få sy något med de nya grejerna jag fick på posten.

Använde mig av ett tunnt, elastiskt, svart, nästan genomskinligt polyster tyg som jag först sydde en nederdel av. Tyckte den blev så söt så jag var tvungen att göra en matchande överdel också!



Tanken var att jag skulle ha lite rosetter på också men när den var klar så tyckte jag den var söt som den var! Vad ger ni för betyg?

Ber om ursäkt för de dåliga bilderna, jag är otroligt besviken på min digitalkamera som jag köpte i somras då jag bestämt mig för att ha en ordentlig kamera istället för mobilkamera. Hade bestämt mig för vilken jag skulle ha men väl inne i butiken så tyckte jag den här var snyggare! Tjii fick jag för att man går på utseendet! :(

Ska jag vara ärlig så saknar jag faktiskt min mobilkamera. Den var sjukt bra! Jätteledsen över att jag inte har den kvar!
Fick besked igår om att jag skulle få hämta min nya mobil och kunna börja leva igen! Men icke! Hade ännu ett "trevligt" möte i telenorbutiken men jag orkar inte ens bli irriterad. Just nu skakar jag bara på huvudet och rycker på axlarna!

Har beställt mig en Sony Ericsson Xperia och hoppas på att få den snarast! Denna vecka eller nästa är det sagt! Ska bli intressant o se vad den har att erbjuda!





Kommentarer:
Postat av: Mamsen

Väldigt fina tycker jag. Du önskade dej en provdocka varför du är ju en ha,ha Ses i natt tror jag om jag fattade dej rätt? STOR KRAM!!!

2008-10-30 | 05:06:09
Postat av: Sandra

Tack mamma! Jo det är ju jag som är provdockan o det skulle jag gärna slippa ibland! Haha... Jag kan vara modell men ingen provdocka! Jobbigt o klä på o av sig hela tiden för att prova minsta lilla grej!

Jo inatt ses vi! :) KRAM KRAM

Postat av: Anonym

Snygga, sexig...visst skulle du också kunna visa "baken"....du har ju så otroligt vacker kropp! :-)

2008-10-31 | 09:02:03
Postat av: Anonym

Hej!



Måste bara säga, nice done! :)



Och SE X1 är asgrym!! Bara att glädja sig! :D

2008-11-02 | 13:11:28
URL: http://eddie.blogg.no
Postat av: sandra

Tack tack! Kul att ni gillar de... det taggar mig till att göra mer snygga grejer :)



Äntligen någon som säger något positivt om X1an, väntar så på att få hem den...!!

2008-11-02 | 21:34:52
URL: http://sandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback