Se flere på HITME.NO

Pink bikini!

2008-10-1602:55:09
Skrivet av Sandra Edlund

Shhiiiit vad jag är tråkig..... men effektiv just nu!


Känns som jag tjatar om samma sak varje gång jag skriver och jag är ledsen för det, men just nu har det varit mkt tid vid symaskinen passar på att jobba medans jag är ledig från jobbet! Hur lät det där egentligen...?

Men idag har jag faktiskt varit inne på jobbet en sväng och hjälpt till också. Verkar som jag valde rätt dag då det bjöds  på tårta. Nämligen en av våra bästa medarbetare som tyvärr måste sluta :( Hoppas det löser sig för honom på något sätt!
Det bjöds iaf på Chokladtårta!! Det måste var den godaste men onyttigaste tårtan som tillagats! Nam nam!

Folk bara går o garvar åt mig på jobbet när jag frossar i mig... jag förstår inte!

Under arbetet hade jag så mkt idéer i huvudet att jag var tvungen att fortsätta när jag kom hem. Men denna gång gjorde jag faktiskt något till mig själv. Måste faktiskt unna mig något eget ibland också!

Så titta vilken söt liten nederdel jag gjorde! Kan jag ha när jag ligger i Thailand sen och sippar på en matchande paraplydrink! Hihi...



Överdel får jag sy imorgon, fast egentligen behöver jag ju ingen. Solar alltid topless utomlands ändå! Kanske bara göra massa söta nederdelar istället. Det var jättekul!

Synd att den rosa färgen inte riktigt kommer till sin rätt i kameran för den är så himla söt IRL!

-Babypuss-






Kommentarer:
Postat av: Matilda

Vad driftig och duktig du är! :-)



Jag har faktiskt väldans problem att hitta bikinis eller underkläder överhuvudtaget i passande storlek! Kanske är det nåt du har? Vart hittar man dina produkter?



Mvh Matilda

Postat av: Sandra

Hej Matilda!



Håller på att få igång min webshop så än så länge är den inte riktigt i bruk. Men vad är det du har problem med? För liten eller stor storlek?



// Sandra

2008-10-16 | 12:22:09
URL: http://sandraedlund.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hej igen!



Ok, I see... Jag har 70F, få butiker som har så stora, och har de det är de oftast inte så väldans fina precis... Är det nåt du kommer inrikta dig mer på kanske?



2008-10-16 | 12:55:06
URL: http://jonasochmatilda.blogg.se/
Postat av: Sandra

Oj.. damn! Det var inte illa! Haha.. Naturliga eller opererade (om jag får fråga) Det brukar oftast avgöra vad man vill ha för typ av bikini. Har man så stora natruliga så kanske man inte vill ha en vanlig trekantsbikini. Något med bygel eller push-up gör jag tyvärr inte.

2008-10-16 | 13:13:02
URL: http://sandraedlund.blogg.se/
Postat av: Matilda

Haha! Ovanlig reaktion... ;-) De är verkligen inte så stora som de låter, jag är väldigt lång och bredaxlad så det är inte så väldans "damn" över dom egentligen... Hehe... Och ja, de är opererade, så nån bygel eller push up är inte nödvändigt!

2008-10-16 | 13:20:19
URL: http://jonasochmatilda.blogg.se/
Postat av: Sandra

Har du någon mailadress jag kan nå dig på så kan vi diskutera mer där! :)

2008-10-17 | 22:16:02
URL: http://sandraedlund.blogg.se/
Postat av: Matilda

Självklart! :-)

2008-10-20 | 08:39:50
URL: http://jonasochmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback