Se flere på HITME.NO

Överaskningarnas dag!

2008-10-2921:00:42
Skrivet av Sandra Edlund

Idag har ringklockan gått varmt här hemma. Bla så fick jag en chock när ett blombud stod därute och hade blommor till mig! Hihi.. vilken härlig överraskning! Blir så glad över att han fortfarande tänker på att överraska mig!



                                           Puss på dig älskling!

Sen tyckte jag själv att det var dags att läsa den omtalade boken med Jenna Jameson "att älska som en porrstjärna" som så många har rekomenderat för mig! Så det var bara att ta sig till nästa bokhandel och införskaffa sig den tyckte jag. Här ska läsas :)



På posten kom massa sygrejer jag beställt också! Happy happy... många överaskningar idag!

Dags för första kapitlet nu!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback