Se flere på HITME.NO

Just another thuesday!

2008-10-0721:32:49
Skrivet av Sandra Edlund

Det är najs att ha lite tid över på jobbet och sätta sig i den nyinköpta monster massagestolen! Ser ut som ett riktigt rymdskepp och för några minuter tror man nästan att man är med i Star Wars när man sitter där!
Inte för att massage har något med Star Wars att göra.. men ni förstår säkert!



Just nu sitter jag på jobbet alltså och ska se vad vi kan åstadkomma denna natt! Har flytit på riktigt bra än så länge...

Fick lite nya idéer när tjejerna var över i fredags på vad hur de vill att en bikini ska se ut så jag har suttit hemma tidigare idag och testat lite och det gick riktigt bra! Måste komma på lite enklare lösningar bara...

Vill ju att töserna ska gå runt med mina bikinisar i sommar sen och se läckra ut! :) Of course!

Back to work!


Kommentarer:
Postat av: Lotta

jajaja va kul att du spånar lite.. ja köper lätt en å en kjol till om de finns:)

2008-10-08 | 17:55:07
Postat av: sandra

Ja, ska se om jag få till den "kors" bikini du pratade om! :) Får testa mig fram. Någon speciell färg du skulle vilja ha den i? Kjol går att fixa, har gjort 2 olika modeller. Den ena går inte ens ner över rumpan och är mer bara en gullig detalj och den andra går under rumpan. Bara att välja vilken som passar dig!

Får komma hem o testa sen om du vill!

Postat av: Jonna

Klart att vi ska gå runt och se heta ut i sommar i DINA bikinisar! :-)

2008-10-09 | 15:01:25
URL: http://jonnaliisamaria.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hehe.. låter bra det! ;)

2008-10-10 | 13:32:37
URL: http://sandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback