Se flere på HITME.NO

www.manipulate.se

2008-11-0115:04:10
Skrivet av Sandra Edlund

Puuuuh! Vilken gårdag! Galet vad tiden springer iväg när man är i studion och knappt har man hunnit med hälften av vad man velat! Jag pratade om det på hemvägen att man borde ha en stående tid i studion varannan vecka när jag är ledig för att få ut allt man vill och testa massa roliga saker. För det finns hur mkt roligt som helst som man vill testa och tillsammans med Roger som fotograf så vet man att han ger 110 % och kan arbeta tills han stöpar!
En fotograf som verkligen brinner för foto har vi där!

Igår brann det ordentligt i knutarna!! Det var eldtema med rök och månljus, horror tema med handklovar och slägga, rocktema med gitarr och whiskey! osv osv. Massa, massa, massa bra material fick vi med hem!

Det var alltså dags för Manipulate att fota nytt material till bla affisch och presentationsmaterial. Manipulate har idags läget bara haft t-shirts för killar med attityd i deras prints och en touch of rock! Inför nästa leverans är det nya produkter i deras kollektion. Det kommer varav finnas linnen, baseball jersey, sweatshirts mm i butik. Den 15 novenber kommer det ut i alla Sveriges Carlingsbutiker och då ska även nya affischer levereras.

Det jag gläds ännu mer över är att nu kommer det även testa kläder på tjejfronten! :) Därav kom min roll in i det hela!

Ett litet smakprov kommer här:



Inget som kommer användas kanske men jag tycker den var lite rolig! Hihi...


Har inte tid med er nu längre! Got to go! :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback